28 september 2011

Vandreren parkert


Den sanne reisende er han som går til fots. Og selv da setter han seg ned store deler av tiden.
- Sidonie Gabrielle Colette (1873-1954)

Nå sitter jeg det meste av tiden, og gåing til fots er med krykkeplikt. Det kan se ut som biIdet er tatt ned mot gulvet, men det er altså tatt opp mot en vegg. I går ble det brukt både sag, shaver (?) og tang i og på min høyre stortå. Jeg vet ikke hva shaver er, jeg har lest det i journalen, og slapp å se på håndverkeren. Jeg hørte bare banke-, meisle- og klippelyder. Etter noen uker eller måneder skal alt bli mye bedre enn før.

Jeg har det bra nå også med fint vær å se på, myk adagio-musikk i bakgrunnen og en stabel smertestillende innen rekkevidde. Sykebesøk har jeg hatt helt til nå nettopp, og mer blir det nok.

3 kommentarer:

  1. God bedring Eldbjørg!:)
    Hilsen fra Anne Katrine og Per Anders =)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg god bedring, Eldbjørg!
    Håper foten snart er god som ny :)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg god bedring. Er nok snart på beina att. Du får nyte verandaen idag. Nydlig vær.

    SvarSlett