19 november 2010

Mimring og ny reise


Mia liker ikke kofferter, og i dag har hun måttet tåle synet av mange. Reisekofferten er av minste størrelse denne gangen, men utstillingskoffertene dess større, og tre i tallet. Jeg forlater dessverre min kjære ulldott og godklump for noen dager igjen, men hun er da glad i kattevakten også. Jeg skal ta ned utstillingen i Melhus, levere bilder i Stjørdal, besøke min store nevø som snart fyller 18 og hjem til de siste forberedelsene før advenstutstilling i Oppdal.

For dere som ikke ble mett av bloggbildene fra Nepal, har jeg lagret mange flere fra mine fire dager i Kathmandu på nettgalleriet www.pbase.com/eldnyb Det var Kathmandu jeg kom til først, og det var der jeg var innom før, mellom og etter de to vandringene i Annapurna og Everest. Bilder derifra kommer en annen dag.

1 kommentar:

  1. Heisann!

    Endelig fant jeg bloggen din igjen. Nå kommer den på blogglista mi. Tar en titt på bildene når tida tillater det.
    Ha ei flott uke ;:OD)

    SvarSlett