30 september 2013

Blogger-app


I dag har jeg lastet ned blogger-app og fotografert med iPad i skogen. Nepal neste og jeg skal ikke reise med PC denne gangen. Må derfor sjekke hvordan appen virker.


Jeg har også pakket inn siste rest av sommeren og støvsuget i huset. Vil jo at alt skal være i orden når kattepasseren flytter inn.


En nabo har forberedt seg på vinteren.


Og slik er himmelen sett med iPad akkurat nå. Betydelig bedre med kamera og absolutt best med øyet. En nydelig kveld som ønsker meg god reise. Men større fonter fant jeg ikke. Bildene ble heller ikke plassert slik jeg ønsket ...

2 kommentarer:

  1. Heisann Eldbjørg!
    Jeg ønsker deg også god reise!

    Rart det der med å rydde huset før man drar. Jeg for som en ojoj før helga fodi min søster skulle passe Sia mens vi tilbrakte helga på Lia. Hyggelig å komme hjem til ryddig hus også da....
    Ha fine dager i Nepal. Klem!

    SvarSlett
  2. Heia du Eldbjørg! Når reiser du avgårde til Nepal igjen, du store reisende? :)

    SvarSlett