25 mars 2011

Lille trille


Lille trille lå på hylle,
lille trille ramla ned.
Ingen mann i dette land
lille trille bøte kan.


Velkommen til Sanserommet! Rommet er ikke nytt, men det produseres stadig nye ting som havner der. I tillegg til fotografikk og bøker som har vært der fra starten, finnes små søte gaver, praktiske bruksting og siste nytt er strikkede påskeegg.

Om tre uker er vi ved palmesøndag, og da de fleste av mine malte egg har ramlet ned fra hylla det ene etter det andre i årenes løp, satser jeg på de uknuselige i år. Jeg selger dem også.


Sanserommet er et fysisk rom i hjemmet og et rom på nettet til glede og nytte for alle som kikker innom og for meg som lager tingene. Alt er til salgs og kjøpes lettvint gjennom nettbutikken http://epla.no/shops/sanserommet/

4 kommentarer:

  1. Kor artig! Og du verden så profft! Her blir det enkelt og greit å handle.... Mulig dette har vært her ei stund, men jeg har ikke sett det før, så gratulerer så masse!

    SvarSlett
  2. Kjempefine strikkede egg, de er fin påskepynt :)

    SvarSlett
  3. Hei!! Leste om deg og bloggen din i Vigga, og måtte innom å kikke!! Moro å finne andre bloggere i bygda:) Kjempefine påskeegg du har strikka! Ha ei fin påske!! Randi.

    SvarSlett