21 august 2012

En praktisk sak


Jeg vet ikke hva jeg skal kalle denne tingen. Forslag mottas med takk. Navnekonkurranse kanskje? Den er i hvert fall en praktisk sak. En flaskeholder båret som en skulderveske. Mer behagelig å bruke enn man tror ved første øyekast. Jeg trodde at den kom til å dunke ubehagelig mot kroppen for hvert skritt, men det gjør den nemlig ikke. Den har dermed blitt min erstatning for Camelback. Lettvint å drikke av uten at jeg forsinker mine medvandrere.


Denne er kjøpt i Peru, men patenten er så enkel at man kan sy selv av ca. 2 m sterkt nylonbånd og en kraftig stoffbit på ca. 25 cm x 14 cm. Den kjøpte har en spenne for regulering av lengden, men hvis man syr til seg selv eller en bestemt person, behøves ikke det. Man tilpasser da lengden etter personen.

God tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar