08 januar 2012

Blogger’s Sunday Walk


Krykkene ble levert denne uka. Vandrestavene har gradvis overtatt ”støttefunksjonen”, men planker under beina som blogger Vilt og vakkert antydet i oppsummeringen av Blogger’s Sunday Walk forrige gang, har jeg ikke. Tåa er foreløpig for stiv til at det er mulig å lirke vintersko eller skisko på foten. Jeg går likevel både her og der og over alt i flotte preparerte løyper i joggesko med strikkede varmepølser utenpå. Torsdag gikk jeg i tre timer.

Blogger’s Sunday Walk ble derimot en formiddagssnartur ut i Winter Wonderland i nabolaget fordi jeg snart skal kjøre til Trondheim for å vise bilder fra Nepal og lese fra boka mi i morgen og tirsdag. Snøen kostet over Hardeggen da morgensola nådde dit med sine første stråler. Nydelig vær i ti minusgrader. Regnbuelua hadde jeg selvfølgelig på meg etter Vilt og vakkerts ide om ”uniformslue” J Jeg var vel alene om å bære lua i dag, men kanskje det blir mange etter hvert? Håper alle har en fin tur ute til fots eller på ski. Jeg gleder meg til å se bilder og lese om opplevelsene senere. Det kan alle gjøre her http://viltogvakkert.blogspot.com/2012/01/bloggers-sunday-walk-january-8.html


Grønhøa er i ferd med å våkne til en ny blank dag.

4 kommentarer:

  1. Heisann!

    Nå er vi i farta.... sjølom sola ikke har dukka opp! Ja, adressen skulle være rett!
    Da tar jeg meg ikke tid til å lese hva du har skrevet, ennå. Nydelige bilder!

    SvarSlett
  2. Imponerende at du har vært på tur til tross for tåa!!
    Flotte bilder av snødekte fjell! Det er vakkert der du bor.

    Fortsatt god søndagskveld, Eldbjørg :)

    SvarSlett
  3. Hallo! You was lucky with the weather ! Cold but good light and snow. We have here, in Holland, very mild winter this year , temperature about 10 deg. above zero....and last sunday very very dark sky.....
    Great to see other bloggers walking!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Great to see your blogpost from the sunday walk. Very nice pictures.
      Now we have even more snow. Have a look at my blogpost from yesterday.

      Slett