27 juni 2011

Bed og bok


Slik ser det ut ovenfor huset mitt i dag. Jord og stein og grus er på plass, men jeg sitter nesegrus begravd i InDesign. Boka om Nepal tar form. Mon tro hva som blir ferdig først?

Jeg har ellers i flere dager forsøkt å svare på de trivelige kommentarene jeg har fått på blogginnlegg, men blir sendt om og om igjen til Logg inn. Ingen kommentarerer lagrer seg verken på min egen blogg eller på andres. Selv om jeg er innlogget står det Logg på i øverste høyre hjørne, og når jeg klikker der så viser det seg at jeg er innlogget. Jeg lyktes nå med å legge inn nytt innlegg, men det går svært tregt. Noen andre som har det på samme måten? Noen som vet hvorfor kanskje? Og om det er noe jeg kan gjøre for å rette på situasjonen? Andre internettsider fungerer også tregere enn vanlig innimellom, så det ligger kanskje en årsak der.

Til alle dere som har kommentert og spurt om Mia kan jeg si at hun de siste dagene har vært stabil på et bedre nivå enn på lenge. Hun ligger mye, men i går hoppet hun til og med opp i vinduskarmen. Det har hun ikke klart på en måneds tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar